Slider

Spune-le prietenilor

Mă vaccinează....nu mă vaccinează !


     Salutare fraților ! Nici nu apuc bine să termin un subiect ca să mă odihnesc, că minunații prelați fac iar boroboațe. Aceștia au intensificat atacurile asupra medicilor, dar și a vaccinurilor de toate felurile.
     "Bisericile ortodoxe din Sibiu, Craiova, Bucureşti, Suceava şi Buzău sunt folosite pentru răspândirea materialelor anti-vaccin, precizează o investigaţie a jurnalistei Alexandra Nistoroiu, publicată în săptămânalul Viaţa Medicală . Au fost organizate turnee de conferinţe anti-vaccin prin toată ţara de către membri ai unor asociaţii creştin-ortodoxe, cum este Fundaţia „Sfinţii Martiri Brâncoveni” din Suceava. În cadrul conferinţelor anti vaccin iau cuvântul şi preoţi, iar înalţi prelaţi, precum arhiepiscopul ortodox de Sibiu, nu au ezitat să se pronunţe vehement împotriva unor campanii de vaccinare chiar în timpul predicilor."
     Mai întâi de toate, vreau să lămuresc ceva... Statul Român comite o mare prostie, neinvestind nici un leu în Institutul Cantacuzino, unde s-ar putea produce vaccinuri mai bune și mai ieftine, astfel că noi trebuie să importăm la un preț și de 5 ori mai mare. Asta este, pe astea le avem, cu asta defilăm.
     Mi-ar plăcea din suflet să cred că ce fac preoții și călugării este doar o glumă proastă, dar din păcate este crudul adevăr. Acești indivizi sigur nu au toate "turlele pe Mănăstire" și probabil trebuiesc internați. Motivul îndârjirii preoților, în lupta cu vaccinurile, nu este spus presei, ci doar enoriașilor, astfel mai marii bisericii se tem de microchip-uri împlantate sub piele, dar și de războaie psihotronice ! Am discutat cu persoane care au participat la astfel de prelegeri și am aflat că preoții sunt îngroziți numai de gândul că antihristul ar putea să vină să ne facă tuturor injecții în cur. 
Cred că se tem atât de tare, că dacă ar vedea o seringă în biserică, ar spurca sutana de frică.
     Uitați aici o mizerie tipărită de biserici :


     Tot de la cunoștințe am aflat că preoții sunt extraordinari de agresivi și violenți în limbaj, dorind cu desăvârșire să domine auditoriul și să determine oamenii să zică trăznăi asemenea lor. Asta nu reprezintă decât o manipulare grosolană, dar deja m-am obișnuit cu astfel de lucruri făcute de preoți.
Uitați cetățeni, ce boschetari cu abonament la balamuc încearcă să vă păcălească și să vă manipuleze :


     Cel mai rău lucru este că mulți oameni pun botul la astfel de vrăjeli, și ascultă de preoți. Sunt o grămadă de mame denaturate care refuză vaccinarea pruncilor nou născuți, deși medicii insistă acest lucru, doar pentru că așa li s-a zis la biserică. 
Mi se pare extrem de corect să-ți moară copilul de poliomelită sau gripă la nici un an, doar pentru că așa zic unii demenți că este "creștinește".
Când copilul are deja 12 ani, 15 ani nu prea mai e nevoie de vaccin, pentru a lăsa și sistemul imunitar să funcționeze, eventual pastile pentru imunitate, dar când ai un nou născut care abia a ieșit din apă, și nu are imunitate, este musai ! Dacă ești bou și nu ai griță de el, meriți ce ți se întâmplă !
     Pentru cei mai curajoși, vă pun un link cu niște copiii care suferă de paralizie infantilă (poliomelită). Dacă vă veți uita și la alte poze, veți sesiza că în prezent numai copiii din țările defavorizate suferă de așa ceva pentru că nu au acces la vaccin. Chiar vreți să ajungem și noi ca Somalia ? Asta este ceea ce propovăduiesc preoții ! Mahatma Gandhi a spus să fim noi schimbarea pe care o vrem în lume, eu sunt schimbarea ! ȘI MĂ OPUN PROSTIEI ȘI ÎNAPOIAȚILOR MINTAL ! 
     VOI CE FACEȚI ? Aștept părerile voastre :)
Link

Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu