Slider

Spune-le prietenilor

Noul Cinema City - Cel mai mare succes al Constanței în 2015


     Salutare prieteni, miercurea aceasta am avut onoarea de a mă afla la deschiderea unui nou cinematograf Cinema City, aflat la ultimul etaj în City Park Mall.
     Prima imagine este de eleganță, punându-se accent pe design-ul interior, astfel locul devine imediat plăcut ochiului și te face să te simți foarte confortabil.




      Cinematograful este dotat cu 10 săli dintre care una este dotată cu minunata tehnologie de vizionare 4DX. O tehnologie uimitoare care este mult superioară tehnologiei 3D. Practic te face să trăiești filmul. Lumini, curenți de aer, mișcări ale scaunelor, vibrații, mirosuri sau jeturi de apă toate sunt sincronizate cu filmul, făcându-te să trăiești acțiunea pe pielea ta.
     Festivitatea a fost extraordinară, ea încheindu-se cu un super-concert Antonia. Organizarea a fost foarte bună, iar catering-ul nu a făcut excepție. Și cum româul are nevoie să-și pună burta la cale înainte de orice, putem spune că evenimentul a fost cât se poate de reușit.
     Abia aștept să ruleze filme 4DX, și cu siguranță de acum înainte îmi voi face mai mult timp pentru a veni la cinema. Așadar, vă invit și pe voi să nu mă credeți pe cuvânt, și să testați pe pielea voastră sala 4DX !
     Una peste alta, aceasta este cea mai bună investiție care a fost făcută în Constangeles anul acesta. Voi ce părere aveți ? Aștept cu căldură comentariile voastre :)
        


Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu