Slider

Spune-le prietenilor

Felicitari Constanta ! Peste 10,000 de oameni la protest !


     Constănțeni, sunt mândru de voi. Ați demonstrat că sunteți solidari cu cei din Piața Universității ! Protestul a fost excepțional și sunt fericit că am fost aproape de voi toți, sunteți niște oameni extraordinari. Am simțit în ochii fiecăruia o sclipire, o dorință de adevăr, de libertate și corectitudine. Bravo !
     Când am ajuns eu, cred că erau puțin peste 100 de protestatari dar cu fiecare minut scurs, oamenii s-au adunat și au format o mulțime care creștea văzând cu ochii. De la harta Dobrogei am mers în fața Prefecturii iar de acolo pe bulevardul Ferdinand iar apoi pe Brătianu. Cu toții am strigat împotriva mafiei politice, a Parlamentului și a întregii clase politice.
     Coloana de oameni a fost foarte mare, ea s-a întins pe lungimea întregului Bulevard Ferdinand. M-am simțit minunat să mă aflu printre voi, mi s-a dat o portavoce și am strigat cât am putut de tare sloganuri și scandări. Pentru prima oară m-am bucurat să mă aflu într-o mulțime de români care mărșăluiau ordonat pentru viitorul nostru al tuturor.
Ce mi-a plăcut cel mai mult este că fiecare a improvizat ca să atragă atenția. Unii s-au mascat, alții au venit cu vuvuzele, alții și-au confecționat pancarte sau au pus pietre în sticle și le-au agitat bine. Fiecare a contribuit în felul său la acest protest.
     Fiind în România, am întâlnit și un nene care m-a întrebat de ce protestăm, dar i-am răspuns politicos și apoi l-am ignorat. Într-o astfel de atmosferă frumoasă nimic nu m-a putut supăra.
     Pe final, spun doar că sunt foarte fericit că românii au prins gustul străzii ! Nu ne vom opri aici, vom protesta cât va fi nevoie, până vom vedea o schimbare. Vă mulțumesc pentru că ați dovedit că sunteți niște oameni puternici care nu se lasă călcați în picioare ! JOS PARLAMENTUL, JOS PARTIDELE POLITICE, JOS CLASA POLITICĂ ! #Colectiv
Aveți aici un video de la protest :) Aștept comentariile voastre ;)

Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu