Slider

Spune-le prietenilor

Berea Cazino - un produs 100% constantean


     Salutare tuturor. Weekend-ul acesta am plăcerea și onoarea să vă prezint un produs pe care doar ce l-am încercat, despre care am aflat pe Facebook și care reprezintă unul dintre motivele pentru care Constanța ar trebui să se mândrească.
     Berea Cazino Craft este o bere artizanală, nefiltrată, fără substanțe chimice și conservanți pe care am plăcerea să o savurez în timp ce scriu acest articol.
Am aflat printr-o postare sponsorizată pe Facebook despre Berea Cazino și am fost plăcut surprins și bucuros că orașul nostru drag are o băutură proprie, pe a cărei etichetă este etalat cel mai reprezentativ simbol al orașului - Cazinoul de la Malul Mării.
     Lăsând la o parte aspectul, prezentarea și ideea extraordinară, din punct de vedere calitativ Berea Cazino este mult superioară oricărei alte beri care poate fi găsită în comerț, ea fiind făcută numai din hamei, malț, drojdie și apă după care este fermentată minimum 21 de zile, fapt ce o transformă într-un produs de excepție. Diferența dintre această bere artizanală și berea din comerț poate fi asemănată cu diferența dintre borșul de cumpărat și cel de casă care se putea găsi pe vremuri în piețele orașului și care era cunoscut și apreciat de toți constănțenii.
     Acest produs poate fi cumpărat din punctul său de desfacere în Piața Balada din Constanța iar pentru mai multe detalii vă invit să accesați pagina oficială Bere Cazino.
Imi doresc foarte mult ca această bere să ajungă în toate localurile și restaurantele constănțene astfel încât ea să devină un mare brand al orașului Constanța iar toți turiștii care ne vizitează să aibă ocazia să ne guste berea.
Vă invit cu drag s-o încercați și să-mi povestiți cum a fost experiența voastră cu Berea Cazino !


Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu