Slider

Spune-le prietenilor

The Donut Library cel mai interesant local al Constantei contemporane

Salutare. Astăzi am avut plăcerea să vizitez ceva ce așteptam de foarte mult timp să se deschidă în orașul Constanța. The Donut Library este o gogoșerie extraordinară ce servește produse inedite care, pe lângă faptul că arată foarte bine, au și un gust excelent.
     Văzând numeroase reclame pe facebook și cu o poftă nestăpânită de "ceva dulce" am dat o fugă până pe Bulevardul Tomis numărul 97, în dreptul parcului și am avut plăcerea să petrec o după-amiază de duminică relaxantă la un local de calitate. Recent s-a deschis un magazin Donut Library și în City Park Mall, astfel încât acum îmi pot alege de unde să îmi procur dulciurile mele preferate.
     Vă invit pe toți să trageți câte o fugă în timpul săptămânii până la unul dintre magazinele The Donut Library iar în weekend luați-vă prietenii și degustați cele mai delicioase gogoși din toată Constanța !
P.S. Sortimentul meu preferat este Nutella Bueno (pe care îl consider genial) și vă invit să îmi spuneți în secțiunea de comentarii care este sortimentul vostru de suflet :)


Share this:

Despre autor

Sunt un simplu constantean caruia ii place sa vorbeasca in mod public despre orasul natal precum si actualitatea urbana de la malul marii. Pentru munca depusa am fost rasplatit cu premiul 10 Oameni de Valoare ai Constantei la categoria Mass-Media. Datoria mea nu se opreste aici, promit sa raman la fel de realist si taios ca pana acum ! Lectura placuta in continuare :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu